Sujet : Quels disques voulez vous en partage ?

Bonjour
Je viens de voir que tournez chanson vol.1 n'étais pas mis en participation smile, hors je l'ai dans ma collection smile

Voici un lien vers toute (enfin presque, car j'ai encore quelque vinyl en ranger, en particulier les 33 tours dont je ne trouve pas d'image sur le net, et que je suis obligé de photographier contrairement au CD, K7, 45 tours que je scan smile )

https://www.dropbox.com/sh/iq73qvm4sz32oek/MPFCGeEC2N

Tous vous interèsse je pense, sauf le dossier Divers et celui de cloclo dans les 33 T smile

Dont si il y a parmis ma collection des vinyls que vous aimeriez voir en participation en priorité, dite le moi , je le verrais quand je reviendrais chez mes parents où se trouve pas précieuse collection smile

Re : Quels disques voulez vous en partage ?

Je télécharge ton fichier et te dis ça de mon côté, mais faudrait que Scytale donne son avis!

Re : Quels disques voulez vous en partage ?

In reply to the guy inquiring about best season to visit madagascar, marrakech overnight desert tours, best time to go to bulgaria for weather, marrakech desert trips tripadvisor, morocco sahara desert tours from marrakech, 3 days desert tour from marrakech to merzouga dunes & camel trek,  I highly suggest this high rated Marrakech day trip details or dash and splash chennai entry fee, sahara desert location in latitude, desert view high school bell schedule, sahara desert location in latitude and longitude, best time to visit merzouga, best sahara desert tours morocco, on top of this recommended Marrakech day trip advice as well as desert museum reviews, desert date tree, 3 days desert tour from ouarzazate, Desert tour 4 days, how long is 4 tours in iraq, marrakech desert trips, as well as this awesome Marrakech day trip details which is also great. Also have a look at this awesome Marrakech day trip url as well as Marrakech merzouga desert and fes tour, desert date oil, is the sahara desert in morocco safe, best desert tours, desert dunes reviews, what is the coldest month in the sahara desert, alongside all this excellent Marrakech day trip blog not to mention Desert tours from Marrakech, best time to go to bulgaria for weather, best desert tours, best time to visit dhanushkodi morning or evening, marrakech desert tours price, sahara desert location in latitude, not to mention updated Marrakech day trip info which is also worth a look. I also recommend this top rated Marrakech day trip forum and don't forget 3 day desert tour from marrakech to merzouga, merzouga desert tour, desert view high school bell schedule, best desert tours dubai, 3 day sahara desert tour from marrakech, morocco sahara desert tours from marrakech, as well as this recommended Marrakech day trip site and don't forget dash and splash chennai entry fee, how long is 4 tours of duty, desert date fruit benefits, Marrakech to chefchaoun desert tour, fes to marrakech desert tour 4 days, marrakech desert trips, not to mention top Marrakech day trip info which is also great. Finally, have a look at this cool Marrakech day trip link for good measure. Check more Top Online Mixing Details 5cb6349